گزارش تمرين پرسپوليس در اوکراين
نوشته شده توسط : atefeh

گزارش تمرين پرسپوليس در اوکراين

پرسپوليسي ها که امروز صبح راهي اوکراين شده بودند اولين تمرين خود را در کمپ تمريني خود برگزار کردند.

پرسپوليس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپوليسي ها امروز صبح راهي اوکراين شدند و بعد از صرف ناهار در ساعت 14 براي استراحت راهي اتاق هاي خود شدند.


بازيکنان اين تيم طبق برنامه اعلام شده از سوي برانکو ايوانکوويچ از ساعت 20 در محل تمريني اصلي باشگاه ديناموکيف گردهم امدند تا اولين تمرين خود را برگزار کنند. عليرغم فاصله کوتاه بين هتل تا محل تمريني اين تيم (کمتر از 3 دقيقه) سرخپوشان اين مسير را با وسيله نقليه طي مي کنند.


بازيکنان اين تيم به جز حسين ماهيني در اين تمرين حضور يافته اند و هيچ بازيکن مصدوم و محرومي در بين شاگردان برانکو ايوانکوويچ وجود ندارد تا سرمربي کروات سرخپوشان تمامي نفرات خود را در اختيار داشته باشد.

 

 


بازيکنان پرسپوليس با حضور در کمپ تمريني ديناموکيف از ديدن امکانات اين باشگاه اروپايي و مطرح شگفت زده شدند و با توجه به اينکه اين تيم هشت زمين مجزا تمريني در کمپ خود داشت تمام رده هاي باشگاهي آن مي توانند به طور همزمان به تمرين بپردازند.

 


بازيکنان ابتدا در دو گروه 9 نفره زير نظر مارکو بدنساز اين تيم تمرينات سرعتي را پشت سر مي گذارند و عليرضا بيرانوند و الکساندر لوبانف، دو دروازه بان ملي پوش اين تيم نيز زير نظر ايگور پاناديچ تمرينات تخصصي خود را پشت سر مي گذارند.


7-8 ايراني حاضر در اوکراين نيز با توجه به اردوي اين در کيف خود را به محل اردوي سرخپوشان رساندند تا با بازيکنان اين تيم ديدار کنند و آنها را مورد تشويق نيز قرار داده اند.


طبق اعلام برانکو ايوانکوويچ سرخپوشان در اردوي خود در اوکراين روزانه دو نوبت صبح (9 صبح) و عصر (20 شب) پشت سر خواهند گذاشت. در روزهايي که سرخپوشان بازي دوستانه نيز برگزار مي کنند باز هم بايد در تمرين نوبت صبح حاضر شوند تا اينگونه برانکو برنامه فشرده اي براي سرخپوشان در نظر گرفته باشد.

 

* در بخش ديگر تمرين بازيکنان در گروه هاي چند نفره به پاسکاري کوتاه و بلند و ارسال از جناحين پرداختند و برنامه هاي برانکو را پشت سر گذاشتند.


* آيتم بعدي تمرين اختصاص به ارسال از جناحين داشت که بازيکنان بايد در دو بخش ابتدا با سر و در بخش بعدي با بغل پا توپ را وارد دروازه الکساندر لوبانف و عليرضا بيرانوند مي کردند.


* در بخش ديگر تمرين فوتبال درون گروهي پرداختند و در دو تيم سبز و قرمز تقسيم شدند و به بازي پرداختند.


بازيکنان بعد از انجام 90 دقيقه تمرين فشرده و همراه با بدنسازي با سوت برانکو به کار خود خاتمه دادند و راهي هتل شدند تا براي شام و استراحت مهيا شوند.

منبع: ورزش 3

پرسپوليس





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: