رونالدو- بيل
نوشته شده توسط : atefeh

 در آستانه بازي ولز - بلژيک
رونالدو- بيل

کمتر از 40 روز بعد از قهرماني در چمپيونزليگ، کريس رونالدو و گرت بيل ممکن است در نيمه نهايي يورو 2016 مقابل هم قرار بگيرند.

 رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، پيش از شروع رقابت هاي يورو 2016، کمتر کسي روي رسيدن ولز و پرتغال به مرحله نيمه نهايي يورو حساب باز مي کرد اما حالا يکي از اين دو تيم به جمع چهار تيم پاياني رسيده و صعود ولز، مي تواند يک رويارويي ويژه را رقم بزند؛ تقابل کريس رونالدو و گرت بيل که در سه فصل اخير در رئال مادريد دو ضلع مثلث هجومي BBC را ساخته اند.

 رونالدو در 5 ديداري که پرتغال در يورو انجام داد، تنها در ديدار مقابل مجارستان سرنوشت ساز ظاهر شد و با زدن دو گل، کمک کرد تا تيمش از مرحله گروهي صعود کند و در ساير ديدارها، بازيکنان ديگر پرتغال نقش تاثيرگذارتري داشتند. در حالي که بيل در هر سه ديدار مرحله گروهي براي ولز گلزني کرد و در ديدار مرحله يک چهارم نهايي هم روي ارسال خطرناک او بود که مدافع ايرلند به اشتباه دروازه خودي را باز کرد.

ولز امشب در ديدار يک چهارم نهايي مقابل بلژيک قرار خواهد گرفت و براي اينکه بتوانند راهي مرحله بعد شوند، بي ترديد به درخشش گرت بيل نياز دارند. قرار گرفتن بيل و رونالدو در مقابل هم، مي تواند يک ديدار تماشايي را رقم بزند و البته شبي ويژه براي هواداران رئال که دو ستاره محبوب شان را مقابل هم خواهند ديد. البته شايد آنها ترجيح مي دانند اين رويارويي در فينال رقم بخورد تا به هر حال جام قهرماني را در دست يک ستاره رئالي ببينند.


منبع: ورزش 3

 رونالدو





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: